sobota, 28 maja 2011

Pokrowiec na Fuji X100

Przedstawiam górsko-ekonomiczną wersję pokrowca na X100
Górską ze względu na pancerność wykonania, a ekonomiczną bo kosztuje gdzieś około 30 zł.
Jak się okazuje pokrowiec od pierwszej Zorki idealnie pasuje rozmiarami na X100.

Trzeba tylko wyjąć ze srodka około centymetrową filcową wyśściółkę i np. nożem do tapet wykonać kilka nacięć. Ja dodatkowo zabezpieczyłem jeszcze miejsca możliwego styku aparatu z nitami pokrowca  .      


Całość prac adaptacyjnych dla średnio zdolnego domorosłego kaletnika to ok 1 godz,

Tylna ścianka uchylna umożliwia dostęp do ustawień



Po zamknięciu aparat jest całkiem nieżle zabezpieczony.

Jak na razie otwarty pozostaje tylko dostęp do karty i baterii, ale może z czasem coś wymyślę



Oczywiście ,że o gustach się nie dyskutuje wiec nie wszystkim taki pokrowiec musi się podobać. Zawsze można zamówić oryginalny Fuji ,ale mnie ten bardzo się podoba. Jutro wybieram się na spacer w Beskidy więc będzie okazja go przetestować.                                                                                                      


7 komentarzy:

  1. Kapitalny pokrowiec, brawo !
    Za takim przebraniem, chyba żaden amator cudzej własności się nawet nie obejrzy!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelka, lecę na allegro zobaczyć czy można go dostać dostać :-) Mam niestety pokrowiec od feda i wykorzystałem tylko pasek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello !
    That's great!
    Please, what was the Zorki model?
    Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba! Muszę taki mieć! :) wygląda super!

    OdpowiedzUsuń