piątek, 13 maja 2011

Bessa R2A+CV 50mm/1,5




Ktoś zadał pytanie dotyczące ostrości Voigtlandera 50/1,5 . Miałem z tym obiektywem trochę do czynienia i moim zdaniem na pełnej klatce daje bardzo dobre efekty . Stosowałem go trochę z Bessą R2A i efekty były mniej więcej takie :


                                                  R2A+CV 50/1,5


                                R2A+CV 50/1,5


                               R2A+CV 50/1,5


                                R2A+CV 50/1,5


Myślę, że w rękach kogoś kto ma pojęcie o moim zdaniem najtrudniejszej ogniskowej ten obiektyw ma naprawdę bardzo duże możliwości. Moja z nim przygoda zakończyła się kiedy definitywnie przesiadłem się ma M8. Po prostu ramka w celowniku jak dla mnie dla 50mm stała się zbyt mała i miałem problemy z łapaniem ostrości. Obiektyw ma gwint M39 i do bagnetu M konieczny jest adapter. Biorąc pod uwagę nieśmiertelny stosunek jakości do ceny jest to moim zdaniem co najmniej dobry obiektyw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz