niedziela, 17 kwietnia 2011

X100 c.d.

Zanosi się na brazylijski serial. Tym razem tylko kilka słów i nieco więcej zdjęć. Zdjęcia te zrobiłem tylko w celu sprawdzenia możliwości aparatu, dlatego proszę ich treści nie oceniać. Tym razem są to wywołane RAW-y , które moim zdanie technicznie wypadają znakomicie. Z JPEG-ami mam jeszcze nieco problemów.Pewnie chodzi o dobór odpowiednich ustawień w puszce, a nie bardzo mam kiedy się z tym pobawić. Zaznaczam, że w ACR zwykle stosuję przycisk "automatyczne" i czasami dokonuję minimalnej korekty suwakami. W programie Fuji jeszcze do tego nie doszedłem dlatego mój "tutorial" może być daleki od doskonałości.Dla porównania dodaję też miejscami te same kadry zrobione Leicą M8+Elmarit M 28/2,8

      X100
                                                
      M8
                                        
      X100

     M8
                                         
      X100
                                           
       M8
      

I jeszcze parę przykładów już tylko z X100




       ISO 640

      ISO 1600 ostrość miała być na  kwiatki
                                              
                                           


    
   C.d.n.                                                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz